Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail of WhatsApp. Deze gegevens vindt je op onze contact-pagina.
Ik heb hulp nodig bij het ontwerpen van mijn product
Wanneer je er niet helemaal uitkomt met onze producteditor, kun je je bestelling ook via Whatsapp of e-mail doorgeven. Dan kun je de door jou gewenste foto als bijlage meesturen en aangeven welk product je graag wilt bestellen en hoe deze er uit moet komen te zien. Dan maken wij jouw ontwerp in de producteditor en wordt je bestelling gemaakt zodra jij hem hebt goedgekeurd.
Ik ben ontevreden over mijn bestelling
Wanneer je niet helemaal tevreden bent over je bestelling dan horen we dit graag van je! Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice en dan zoeken we samen naar een passende oplossing. We vragen je dan om een foto toe te sturen van hoe je je bestelling in huis hebt gekregen. Bewaar voor de zekerheid ook de verpakking waarmee je bestelling is toegestuurd.
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Voor op maat gemaakte producten is het helaas niet mogelijk om deze te retourneren. Wanneer je niet helemaal tevreden bent dan horen we dit graag van je, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
Verzending
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Je vindt de levertijd van producten op de productpagina zelf. Het maken van jouw bestelling duurt gemiddeld 1-3 werkdagen. Na verzending zou je bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis moeten hebben (dit is uiteraard afhankelijk van de verzendpartner).
Welke verzendpartners gebruiken jullie?
Wij maken gebruik van PostNL en DHL. Heb je specifieke wensen over de verzendpartner? Neem dan contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren verschillende verzendkosten, afhankelijk van de grootte van het product. Een overzicht van alle verzendkosten per land is terug te vinden op de pagina verzendinformatie.
Ik wil bestellen vanuit een ander land, is dit mogelijk?
Staat jouw land er niet tussen? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij kijken of we naar jouw lang kunnen verzenden en wat de verzendkosten zijn.
Mijn pakket is (nog) niet geleverd
Wanneer je bestelling nog niet is geleverd, en het is meer dan 5 werkdagen geleden, neem dan contact op met de klantenservice. Dan kunnen wij uitzoeken wat er mee is gebeurd en eventueel contact opnemen met de verzendpartner.
Betalingen
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Voor een lijst van onze actuele betalingsmogelijkheden kun je de pagina betaalinformatie raadplegen.
Mijn betalingsmogelijkheid staat er niet tussen
Staat jouw favoriete betalingsmogelijkheid er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice, dan kunnen we kijken of we deze kunnen toevoegen.
Wordt er een extra toeslag berekend voor bepaalde betalingsmogelijkheden?
Op dit moment worden er enkel extra kosten berekend voor Klarna en Paypal betalingen. Dit omdat Klarna en Paypal erg veel extra kosten met zich meebrengen en het langer duurt voordat wij jouw betaling uitgekeerd krijgen. Deze extra toeslag bedraagt €1,50.
Producten
Maken jullie de producten zelf?
Wij importeren de producten zelf uit het binnen- en buitenland, waarnaar we jouw ontwerp door middel van sublimatie op het product aanbrengen.
Hoe worden de producten gemaakt?
Als eerst wordt jouw ontwerp op de computer nagemaakt volgens de afmetingen van jouw product. Vervolgens wordt dit met speciale inkt (en op speciaal papier) uitgeprint. Daarna wordt jouw ontwerp door middel van hitte en hoge druk aangebracht op het product. Dit zorgt er voor dat de mokken vaatwasser bestendig zijn en sleutelhangers niet snel beschadigen. Ook heeft de print hierdoor een extra lange levensduur.
Wanneer worden er nieuwe producten toegevoegd?
Wij voegen maandelijks nieuwe producten toe op onze website. Wil je graag op de hoogte blijven van deze nieuwe producten? Schrijf je dan onderaan op deze pagina in op onze nieuwsbrief.
Krijg ik korting als ik veel producten afneem?
Als je meer dan 10 producten wilt afnemen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat wij een offerte op maat voor je kunnen maken.
Het product dat ik graag wil is uitverkocht, komt deze nog terug?
Veel producten komen wel weer terug als ze uitverkocht zijn. Wanneer je de levertijd wilt weten, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik een suggestie aanleveren voor een nieuw product?
Graag! Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen wij kijken of we dit kunnen importeren en kunnen aanbieden op onze website.